Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2014 22:46 - Струва ли си? Ти ли си това, което търсех?
Автор: freyadash Категория: Лични дневници   
Прочетен: 220 Коментари: 0 Гласове:
1



 Дали ти си това, което търсих? Дали искам да продължавам с теб? Дали истински обичам те? Дали всичко това не е една игра? Дали съм способна да се справя с характера ти? Дали мога да издържа на напрежението? Дали ако ти покажа на какво съм способна, отношенията ни ще се оправят? Дали си готов за това? Готов ли си да си до мен? Рамо до рамо, ръка за ръка? Не си, нали? Слаб си. Не можеш да се справиш с това, на което те поставям или с това което ще дойде за напред... Закрепи се. Ти и характера ти. Тогава можеш да ме потърсиш. Оправи държанието си. Подреди мислите си. Престани да сменяш настроението си. В един момент аз съм твоята принцеса, а ти моя принц. Даа.. след малко това отмината и аз ставам непознатата, нали? Непознатата, която прави всичко за теб. Заради това използваш ме. Заради това до мен си. В момента, в който ти си близо до мен.. умът ми се обърква. Оплитам се. Пеперудите в стомаха ми политат. Пърхат с криле. Страшно обичам те. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: freyadash
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8859
Постинги: 16
Коментари: 3
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031